45 gun once normal dogum yaptim ilk 10 gun hic sorun yoktu sonra yanma idrar tutmama basladi doktora gittim antibiyotik verdi kullandim hala yanmam devam ediyor tahlil verdim yeniden enfeksiyon hala var gozukuyor benim gbi basina gelenler dogal yolla nasil gecirdiniz neler yapsam gecer