Hanmlar bebegm var 4 aylik ve bugnle beraber 3 gun gecikti adetim. ovulasyon testi yapmistm oda yumjrtlama gostermedi bn ilk gebeligimi ovulasyon testi yaptigmda yumurtlama gorup ogrenmistm. Ama bunda cikmadi elmde o var diye onu yaptm gebelik testi almaya cikamadm ama acaba ovulasyon testi gebelik varsa bile yanlis gostermis olablirmi? bu zamana kadar hep duzenli oldm ve emzirmiyrm