Elli bir gün oldu doğum yapalı ve ben hala kabızım. Birde makatimda da çatlak oluştu kanla cikiyo ağlaya ağlaya yapıyorum. Kayısı çayları suları denedim yok. Duphalac yazdı doktor bugün üçüncü günun âksamk hala etkisi yok napayım ben bir yardım edin 😔😔😔😔😔😔😔