ilkgoz_agrim 1martta doğum yaptım hiç adet olmadım bugün sadece akintim oldu pembemsi tekrar durdu sorum şu sezeryanda en geç nezaman adet olunuyor ve sancısı varmı benim bakarken hep sancılı gecerdi oyuzden korkuyorum açıkçası tekrarlanır diye😐😶🙄
Elizbkrc ilkgoz_agrim şu sancı konusunu bende merak ediyorum bu arada 24ocakta doğum yaptım bende hala regl olmadım
[silindi] ilkgoz_agrim Ben sezaryen sonrası 8.ayda oldum. Sancım bekarken de hiç olmadı şimdi de ama, kanamam çok az olurdu. Doğumdan sonra çoğaldı.
Mucizeem ilkgoz_agrim bende tam bu konuyu açacaktım 😂 43 gün önce sezeryan oldum 30 günde falan kanamam bitti ama şimdi adet oldum normal mi?
Mineyanar Ben dogumdan sonra ılk 10 gun az az kanamam oldu bır ay sonra da adet oldum kısıden kısıye degısıyor canım