fatma-dll Kızlar merhaba yarın nasipse eğer 5 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yapacağım çok endişeliyim.İlk defa bebekle uçağa bineceğim sizden tavsiyeler istiyorum 🫶🏻💛
Arya0709 fatma-dll olabildiğince uyku saatine ve beslenme saatine denk getir canım 🙃 birde telefonuna sevdiği şarkı veya çizgi film indir 🤞🏼Birde başka bebekli yolcudan uzak dur o bebek ağladığı zaman seninkide ağlayabilir
hemsirebianneee fatma-dll biz 1 aylıkken bindik iniş kalkışlarda emzik ver başka birşeye gerek yok demişti doktorum
Cookie fatma-dll 5 aylıkken çok rahat oluyor hiç korkmayın. Hostesler bebekli yolculara çok yardımcı oluyorlar zaten. İniş ve kalkışta basınçtan etkilenmemesi için emzirin veya ağzına emzik verin bı sıkıntı olmaz inşallah :)
duruyekta fatma-dll Benim kızım saat 20.30-21.00 arasında uyuduğu için o saatlere almıştık bileti. 2 saat surdu yolculuk ve kızım 15 aylıktı. Emzirme önlüğünu taktım emzirdim uyudu daha da uyanmadı çok şükür. Hatta o gün fazladan şansımız varmış ki o gece full uyuyup ertesi sabah uyanmisti😀
Asel35ahsen fatma-dll hiç korkulacak bir durum değil. İlk kızımda 2 aylıkken ve sonrasında defalarca uçakla yolculuk yaptık çok rahattı. Sadece kalkış ve iniş anında bebeğini emzir ya da emzik ver ki basınç kulaklarını etkilemesin
shawty fatma-dll 1 hafta önce bende aktarmalı olarak toplam 5 saat yolculuk yaptım uçak ile bebeğim 4 aylık uyku saatlerini uçağa göre ayarladım emzik verdim öyle korktuğum gibi geçmedi uyudu ☺️
Zeyser_1117 Bu konu korkulu günlerimden biri. 4.5 aylık oğlumla İzmir’den Trabzon’a gelirken neler çektim🥵🥵 koltuk almasaydım iyiydi hosteslerin yanında yolculuk geçirdim. Tabi sizin bebiş daha uysal olabilir🤭🤭ö
BelaCivciv Zeyser_1117 Ayy deme😅 Ben de 5 aylıkken 3 buçuk saatlik bi uçak yokculuğu yapıcam tırsıyorum😅 Herkes uyur bi şey olmaz demiş ama ya olursa😂
Nil2736 fatma-dll aman nolcak. Emiosa otur emzir. Al bi su şişesi. Gacur gucur onlada takılır. Hiçbişe olmuor
minikkoalammmm fatma-dll bnde çarşamba günü uçakla yolculuk yapacağım kızım 5ay 13günlük çok sinirli mızmızdır ilk kez binecek bakalım bizi neler bekliyor 😅
Ugurluyolum fatma-dll canım bugün bi doktordan dinledim basınçtan kulakları etkilenmesin diye uçak havalanırken ve inerken emzirin mama veriyosanız mama verin yada emzik.. Yutkunup basınçtan etkilenmesin.. İnstagramda doktor oge olarak geçiyo bakmak isterseniz