Aben02 ben Bi kaç kere çıktım besmeleyle hep şükür bişi olmadı böyle çok hurafeler var ya geçen gün biride eşime şey demiş çocuğun 40 ı çıkmadan ilkindiden sonra kesinlikle yıkama bebeğin bez kovası balkonda duruyordu biride geldi gördü ilkindiden sonra bezi evin içinde tut dışarı koyma çocuk çalınır kocam da inanmıyor ama insan ister istemez ilk çocuk olunca doğrumu diye şüpheye düşüyor.