Sumeyyee 8 aylık oğlum poposunda beyaz tomur tomur bişeyler çıktı tam pişik olan yerde poposunun arasında yani mantar olabilirmi dokununca tepki felan vermiyor😬
ecesarp Sumeyyee aynısı bizde de oldu hatta bu akşam üstü acile götürdüm ayalarında ve kasıgının kenarında var travazol ve avil kremini verdi Dr Bi gösterin alerji olmuş bizim tospiş beyaz tenli cok 😇
Rose21 Sumeyyee 6 buçuk aylığız diş dönemindeyiz. Aynisi oldu geçen haftalarda. Bi krem verdi ismini unuttum yahu. Sürdüm geçti ama pisigi devam. Diş doneminde normalmiş zaten pişik hafif düzeyde. Doktora götürün bence.
Sumeyyee Rose21 diş felan yok bizimkinde ama yakındır çıkarıcak sanırım. Doktora götürüyüm en iyisi teşekkür ederim 🥰