Kadifemsii oglumuz01 1 ay önce doğurdum birşey olmuyor 😬 bebek iriyse birazcık erken alınabiliyor . Gerçekten birazcık 😀 37. Haftada doğum yaptım
Sevdaerdgn34 Busraaa333 canım normalde doktorlar en fazla 4 diyorlar ama tabi ki sen kendini riske atmak istiyorsan 4 den fazlası da olabilir. Mesela benim kaynanamın yeğeni 7.kez sezaryen oldu geçen ay ve hiçbir sıkıntısı olmadı 2.gün ayağa kalktı
3_bebeli_ana oglumuz01 2 numara 4 aylik olduğunda 3 numaraya hamile oldugumu öğrendim çok şükür birsey olmadı şimdi yanımdalar 🤲🤲🤲
3_bebeli_ana Katun hemde nasil o kadar çok var ki doktoruma gelen yanında 3 4 5 tane çocuğu olan hamile olan
Sermec27 oglumuz01 hiç bir şey ilk sezaryenimle ikinci sezaryenim arası 15 ay hiç bir sorun yaşamadım