Bende yaşıyorum kırımda kaşık beslenme borusu hepsini denedim sarılık değeri arttı biberona geri döndüm ama biberondan önce hep ağlasada göğsümü verdim şimdi iki gündür daha iyi emmeye çalışıyor ve ağlamıyor çenesinin güçsüz olduğunu düşünüyorsanız büyük uçlu enzik kullanın ben iki Farklı rmzik kullanıyorum ve daha iyi alıştı