2 aydır regl olmuyorum. Gebelik testi de negatif. Duphaston ilacını kullanan var mı
ayseee34 pko mu var canım inşallah olursun tez vakitte geçmiş olsun🌸
gocebebirbayan bilmiyorum adını ama bir türlü regl olmadım. Regl ağrısı çekiyorum 2 aydır