aselliyam23 Kızlar aylardır mücadele etmekten yoruldum artık geçmiyor geçmiyor geçmiyor kafayı yemek üzereyim artık daha kızım 10 aylık 4 aylıkken çıkmaya başladı naptysam ne kullandysam geçmedi komple evi temizledim kaldırdım yok geçmiyor başına gelenler nasıl kurtuldunz bide bebeginzde belirti olarak neler vardı losyonları kullanıp yan etki gören varmı ben kullanınca bebeğimin yüzü sivilce oluyor baya yara şeklinde 😥
-melistosdogdu aselliyam23 geçmiş olsun uyuz olduğuna emin misiniz çünkü bildiğim kadarıyla uyuz tüm aileye bulaşıyor sürekli nuks ediyorsa başka bir skıntısı olmasin cildiye doktoruna gittiniz mi
aselliyam23 -melistosdogdu gittik canım bizdede vardı zaten krem falan kullandık geçti bizden ama bebeğinden bı turlu geçmiyor cildiye gördü defalarca krem losyon verdi ama yok
Nscaslan34 aselliyam23 bn 2 aylik bebegin ile birlikte oldum eşimle büyük oğlumu anneme gönderdim ilaclayip annemlere de jlac yolladım kendim inanilmaz bir temizlik yaptım halıları yıkamaya verdim sürekli sil süpür herseyi yıka vs sürekli böyle kendim wilkinson bebekte vazelin kukurt karışımı ile geçti. Sonra annemler de olmamasına rağmen ilaclandilar her gelişinde vs siz muhtemelen kendinizde gevti diye kendinize surmuyorsunuz kaynağı kurutamamissiniz bence evi bi terkedin ilaclanip yikandiginiz gun ütülü camasir giyip evden ayrılın gotureceklerinjzi de en az 1 hafta önceden giymiş olun kukurt sabunla sürekli yikandim hamama bile gitmiştim kar yağarken
Birkucukkelebek aselliyam23 bize eczacı arkadaşımın verdiği karışım sayesinde kurtulduk. Ailede herkese bulaşmıştı. Bebeğe Wilkinson bile kullandım düşünün en etkilisi normalde ama o dahi işe yaramamıştı.
aselliyam23 Birkucukkelebek bizde kullandık wilkinson pomad ama o bile fayda etmedi canım karışım neydi peki
Birkucukkelebek aselliyam23 saf vazelin, kükürt, lavanta yağı, nane, yağı , ardıç katranı yağı. Bebeğe kullandığımız kreme ardıç katranı koymadık sadece. Kokusuz oldu onunki. 3 günlük 2 kür yaptık tamamen geçti ve tekrarlamadı çok şükür.
Birkucukkelebek aselliyam23 biz önce doktorda tedavi gördük 20 güm kadar ama hiç azalmadı. Sonra bu karışımla 1 hafta içinde geçti. 2 kür olarak kullandık. Mutlaka deneyin bunun yanında herkes tüm kıyafetlerden 2 adet ayırsın diğerlerini dolaptan hiç çıkarmayın. Dönüşümlü olarak gün aşırı bu kıyafetleri yüksek sıcaklıkta yıkayarak değiştirin. Nevresimleri de 2 günde bir yıkayın. Oyuncakları vs. Beyaz sirkeyle silin. Bir kür sonrası 3 4 gün bekleyip tekrar kullanın. Emin olun geçiyor bu şekilde
Birkucukkelebek aselliyam23 bir de koltuklara örtü serdik biz 10 gün kadar sürekli 2 örtüyü değiştirerek dönüşümlü kullandık.