kizlar bn 2 ay once dogum yaptimm ve suyum faxla oldugu icin yada ic karin deerler ya dar oldugu icin karnim cok cok buyukt. herkesler ikiz mi diodu hatta eltim ikiz dogurdu onun karnindan bile buyuktu velhasili kelam.karnim yercekimine de karsi koyamayip sarkmis durumdaydi . pentide uc al iki ode kampanyasindan aldigim atlet korseyi tam sarkan yerine oturtup yukari dogru cektirdimmm ve bu sekilde gunlerdir gexuyorum karnim yukari cekildi asagi suzulen karnim top gibi oldu bole dewam edecem suan m beden biraz gecsin s bedeninide alcam dogumdan hemen sonra korse taktim ama bh etki olmadi korseyi cikarinca hersry ayniyfi suan cok mutluyum ve kiloda verince hersry eskisi gibi olcak insallah korsrnin fiyati elli lira falan bnde ise yaradi sizlerle paylasmk istedim aynaya bakamamak bu isi zamana birakmsk bi umutla cok zor biliyorum yani uzun oldu ama bu korse satesinde kendimi artk iyi hissediyorummm