Merve5693 Çocuğumu halası bakıyor para ile bakıyor 1500 lira veriyorum ama çocuğum için ne zaman birşey söylesem en son ben 3 çocuk büyüttüm bna tok konuşma olayı oldu çıldıracağım evladım benim evladım senin anneliğin sana ben kendim ne istersem onu yaparım nerden akraba ile iş yaptım bilmiyorum çalışmak zorunda olmasam çıkıp işten oturacam ama olmuyor inşallah oğlum onlara bğlı olmaz beni sever sayar elimden geleni yapıyorum varmı baktıran anneler çocuğun anneden ilgisi azalmaz dimi
kurkmantosuz-madonna Merve5693 ben yaklaşık 10 aydır baktırıyorum ayda yaklaşık 10 gün bakılıyor . Hiç uzaklaşmadı aksine saat 5 olduğunda oyuncaklarını toplayıp beni bekliyor . Uzaklaşma olmaz ondan emin olun ama neden hem parası ile bakıp sizi dinlemiyor ben ona takıldım
Merve5693 kurkmantosuz-madonna çünkü çok dik şeytan diyor çık işten al çocuğunu kapat kapılarını kimseyle görüşme annem var ona baktırmak istedim oda kendine güvenemiyor keşke halden anlayan bir kızkarseşim olaydı
Gmze1998 Sariiannee bencede eşim çalışma istermisin istiyorsan annem baksın dedi bende ben kendim bakarım gerek yok dedim eşimde mesai yapiuor devamlı çocuğun başında dur diye çünkü akrabadan biri versem bile dediğimi yaomiyacak kafasına göre davranacak herkesin çocuk bakma şekli farklı bazısı hiç ugrasmuyor açıyor tvyi bakıyor rahatına herkesin kendi annesi gibi olmaz bakamaz yani
Sariiannee Gmze1998 Ya bir de maddi anlaşmazlık olur,dediğiniz yapmaz rahat olur,işiniz gittikten sonra aranızda tartışma yaşarsanz o gerginlik baki kalır..Ne gerek var ?
Abf Merve5693 benim kız kardeşim bakıyor doğduğundan beri yanımda, 6 aydır çalışıyorum, para almıyor,en küçük şeyi arar sorar bunu nasıl yapalım diye, canım kardeşim, iyi ki var"❤️❤️
basakhanim34 Merve5693 1500 lira akraba için az para değil. Üzerine biraz daha para koyup başka bakıcı bulursunuz kafanız rahat olur. Her tarafa da kamera koydunuz mu sıkıntı kalmaz
GizemAliKaran Merve5693 eğer çocuğunla kaliteli vakit geçirirsen sorun yasamazsin bence ama bana kalırsa ne olursa olsun çocuk annesine aşıktır hep bebeklikten başlıyor bu düşünün siz uzulunce karninizda oda üzüldü sizle duygu paylasimi aynı beden paylaşımı yaptı bence üzülme ama ona vakit ayır bol bol arta kalan zamanlarında