Eylbsr ikiz olunca durumlar çok karışık :) bende çok seviyorum ayakta hiç sallamadım sallama tayfası uğruyor ara sıra aile içinde ama çocuklarım hiç sevmedi , sadece bi tanesi gece 1 sabah 5 sürekli ağlıyor sürekli kucak :) dizimi ve belimi hissetmiyorum :)