yigitinaannesii Kızlar merhaba, İzmitteyim hava bugün adeta yaz gibi ☀️ Bayramlık alırkende böyle olur düşüncesiyle hep tiril tiril şeyler aldım. Ama pazt gününe baktım da haftaya yağışlı diyor🥺 Siz n’aptınız bebeklerinize neler aldınız?
aybikreis yigitinaannesii Ay 2020 ramazan bayamı 25 mayıstı. Oğluma salopet almıştım külotlu çorapla giydirmiştim üstüne de hırka giymişti. Akşam olunca daha başka giydirdim. Hazirandan önce havalar tam ısınmış sayılmıyor çanakkaledeyim bu arada sıcak memleket
Milena11 yigitinaannesii al benden de okadar 😅 beyaz şort pembe gömlek aldım sonra dedim hava bi acayip salopet tişört aldım ama her ihtimale karşı yanıma kışlık bişilerde alıcam
yigitinaannesii Oğluma bunu aldım hava kötü olursa napalım pantolon üstüne bu gömleği giydirip hırka giydiririm. Ama çok hevesliydim 🙃
MerveKayraTugra Havanın nasıl olacağını bilmediğim için 1 adet kısa kollu 1 adette uzun kollu aldım duruma göre giydirecem