Seren85 Merhabalar.. bebeğim 9 aylık.. göbek bölgesine bu dönemde işlem yaptıran var mı acaba.. soğuk lipoliz gibi.. Kadın doğumcu 2 parmak altına ve üstüne yaptırma dedi ama tecrübesi olanlardan bilgi almak isterim.. sonradan bir sıkıntı olur mu acaba?