Merhaba guzel anneler, biz tam 3 aylık olduk. Daha onceki postlarimda belirtmiştim oglum mutsuz heo aglayan bebek pilates topunda uyutuyoruz diye. Gaz azaldi sukur ama hala agliyan bir bebek pilates topundan baska malesef baska bi yontemle uyutamiyoruz. Bu ara gunduz uykumuz yok gubi birsey gece zaten çok sık uyaniyor… Siz hangi yontemler uyguluyorsunuz, 4 ayda uyku danismanligi almayi dusunuyorum boyle giderse çünkü uykuyada direniyor gunduz cok 🥺😔