Sevgili anneler oğlum 4 aylık sadece mama içiyor hipp kullanıyoruz onun dışında piyasa daki çoğu mamayı denedik kabız veya gaz yaptı bize tek bu mama iyi geldi. Mamayı içmek istiyor ama sürekli biberonu ağzından çıkarmak istiyor ağlıyor geri veriyorum tekrar çıkarıyor acaba tadını mı beğenmiyor mamaya katılan tatlandırıcılar varmış sanırım bir zararı var mı doktor mu yazıyor yada gidip kendimiz mi alıyoruz işe yarıyor mu ? Lütfen fikir verin zor durumdayım