ballilokmamMm Kızlar bebeğime humana 1 kullanıyorum genel olarak satıcılarda 800 grmi 150-160 iken trendyolda tanesi 102 TL’ye geliyor çoklu alımda sizce sahte mıdır ya da mamalarda sahte olma ihtimali varmıdır?
Nazlican ballilokmamMm Bende getirden vs alırım internetten hatta babaannem kızar “ mama tarzı şeyleri alma ne olur ne olmaz artık her türlüsü var ” der Sahtesini bilmiyorum o yüzden ama mecbur kalınca alıyorum Sadece ben açınca tadına bakarım koklarım hep aynı mı diye bir de tarihi tabi
Tweetyy ballilokmamMm bilmiyorum orda sahtesi olur mu da bende 1 paket açılmadık humana 1 no var 800 gram istersen fotoğrafını atayim uyguna verebilirim post acacaktım bununla ilgili . Bebegimin sut alerjisi var diye kullanamıyorum zaten sadece emziriyorum
Eecmurbebek ballilokmamMm bizim mama aptamil oldugu icin fazla indirme gitmiyor ama ben hep tendyol da aliyotum