Biroglanannesi Ben de senin gibiydim resmen. Memelerim yara olmuştu. Sürekli mastit oluyodum. Oğlum da meme düşkünü saat başı emmek istiyordu. Emdi mi de bir saat boyunca kalıyodu memede. İsyan ettiğimi bile bilirim. Bana da sağmak daha kolay geliyordu. 2bucuk ay böyle devam etti. Ama sonra birden her şey güzelleşti. Oğlum meme emerken ben tvde dizi film izlemeye başladım. Ya da kulaklıkla podcast dinledim. Sonra oğlum daha kısa emmeye başladı. O emerken ben kitap okuyorum simdi:) meme uclarım iyileşti. Oğlum daha aralıklı emmeye başladı. Artık emzirmenin ne kadar pratik olduğunu anladım. İnan şu an çok keyifli. Biraz sabret. Sütün azsa artırmak icin vitaminler var. Ayva tatlısı cok süt yapıyo. Tahin helvası,yumurta…
anneliğe alışmak zaman alıyor İnan. Bu günler geçecek diyenlerin kafasını duvara sürtmek istiyordum ben de o zamanlarda… ama doğruymuş:) niye memeden emziriyoruz keşke parmağımızdan çıksaydı süt falan demiştim tövbe Estağfirullah😅
ayrıca bu konuda kimse kimseyi linclemesin. Ben burun ameliyatı oldum sezaryen oldum. Ama meme ucu yarası benim yaşadığım en büyük fiziksel acıydı… sütüm olduğu halde mama vermeyi düşünecek noktaya gelmiştim. Emzirmek eziyetti… ama dediğim gibi Allah yardım ediyor.