Biroglanannesi ben emzirsem bende sevmezdim gibi geliyo, hak veriyorum, ama ben emziremedim göğüs yaralarım aylarca geçmek bilmediği için tam 1 sene boyunca bebeğimi sütümü sağarak besledim, 1 sene sadece anne sütü aldı gece gündüz, arabada, AVM’de, misafirlikte piknikte heryerde sağdım, gece alarm kurup ondan önce uyanıp sağıp hazırladım, dondurucuda sütler biriktirdim, öyle böyle başardım 👍 isteyince oluyo ben zor olanı yaptım ama iyiki yaptım, illa herkes emzirecek diye bişey yok,