asaf2022_ Hanımlar merhaba doğum yapalı 12 gün oldu sezeryan doğum. Kanamam hala devam ediyor ne zman biter acaba bu durumu yaşayan var mı
Durununannesi46 asaf2022_ ben sezeryan yapalı 28 gün oldu devam ediyor ama ilk günden beri yoğun değil, adetin son günü gibi peçeteye silince geliyor çoğu zaman
asaf2022_ Durununannesi46 bugün bende de aynısı oldu ama ne zman bitecek bilmiyorum sizin de uzun sürmüş ya da normal mi acaba
Durununannesi46 asaf2022_ normal bence canım hatta iyi bişey içimiz temizlensin şu göbekler gitsin biraz 😀 en az 40 gün normal zaten hep öyle duydum, daha uzun süren de var