Hope77 evde krem sürdük bi saat sonra klinikte iğnesi yapıldı tabi biraz ağladı iğne yapılırken normalde hiç yatmayan bebeğim sünnet esnası yattı bi de uyuşukken ilk çişini yaptı ama yine de akşama kadar her çişte ağladı bi de altını açarken tekrar iğne vurulucak korkusu oldu galiba her yatırışta ağladı he bi de sünnet ertesi günü duş aldırdım bol köpüklü suyla pipiyi yıkadım günde iki kez yaklaşık 1 hafta iki kez sabunlu köpüklü suyla yıkadım 1haftanın sonunda hafif hafif lifledim günde bi kez yine sabunlu suyla yıkayıp lif yaptım tüm düküşler düşesiye kadar