MelekEce Kızımın ayakları tombik. 11,5 cm. Yeni yeni yürümeye başladı. En ideal marka model nedir tavsiye istiyorum 🙏🏻
Lilababymom MelekEce bütçeniz varsa adidas Nike gibi markaların ilk adim ayakkabılarını alabilirsiniz ben kullanım süresi çok az olduğu için almadım çabucak büyüyorlar giyemeden kalıyor. Ben bebeğime vicco aldim tabanı çok güzel
iremceren MelekEce vicco ama internetten almayın ölçüden ziyade ayağın tombiklği ayakkabıda adımlaması falan deneyerek oluyo anca mesela bn ölçü ile 20 alcaktm mağazada ayağona 19 oldu ve onla rahat yürüdü
MelekEce Lilababymom mrbld iremceren thecamellia teşekkür ediyorum. Bi vicco sandalet aldım yazın giyilebilir diye. Bi numara büyük aldım, üstü şimdiden dolduruyor. Diğer markalara bakacağım nike adidas için hangi modeller var bilen var mı