2405 Kaktuskadin dene canım ben faydasını gördüm hep ağlardı bebegim hiç durmazdı uyumazdı emerken bile ağlardı
Denes 2405 benım bebeğimde ıkınma var bu da gazdan mı dır yoksa kabız mı anlamıyorum masaj yapınca dıskısını yapıyor sulu Selül’de ama ıkınarak yapıyor gazıda varmı dır acaba kızarıyor ıkınırken
Betul055 Denes benim doktorum biogaia önerdi hiç bir ise yaramadı direkt çöp gittim ecnszeden aldım alabilirsiniz sonuçta damla
2405 Denes kızarıyorsa gaz vardır canım benım bebegım kıpkırmızı oluyordu ıkınıyordu bide ama gaz ilacı cok iyi geldi kullandımb
2405 Denes kabız olup olmadığını anlarsın aslında canım eğer kabızsa bi çay kaşığı zeytinyağ ver mama veriyorsan mamaya süt sağıp veriyorsan sütün içine koy canım
Esse123 Tugce1338 ben her fırsatta yapıyorum genelde altını değiştirmeden önce ya da kendini çok sıkıyosa gazını çıkarmK için o zaman yapıyorum