Kaktuskadin aysekc bız de deniycez umarım etkı eder😔hareket yaptırdım canım o attıgımı arkadasın hergum yaptırmk derekır sanırım
RahAyDoruk Kaktuskadin zaten gaz o günlerde başlıyor doktorumuzda öyle demişti bizimki 2 ay 6 günlük hala da devam ediyor çok zor allah kolaylık versin ben arabaya bindirip saatlerce geceleri dolaştırdığımızı bilirim eşimle hala geçmedi ama geçiyormuş işte sabır sabır 😌
FHKK Kaktuskadin Biogaia gaz damlası var onu almalısın bence devlet karşılamıyor ama çok iyi kesinlikle.
melmus5851 Kaktuskadin Bizde biogaia kullanıyorduk tek başına etkisi olmadı ama vicol kullan dedi doktorumuz. İkisini birlikte kullanınca çok şükür oğlum daha iyi
Murez melmus5851 vicol damlayı ne kadar kullanıyorsunuz? Bizde yeni kullanmaya başladık ama tavsiye üzerine eczaneden aldık, sabah akşam 4 damla dendi. Sizde o şekilde mi kullanıyorsunuz?
Emineeeeee Allahım gaz kelimesini duymak bile istemiyorum 😭 çok zor gerçekten 2 buçuk ay çektimm imdadıma relectaz yetişti kesinlikle kesinlikle öneririm canım Allah kolaylık versin 😔
Cannsuu Kaktuskadin bende cok damla denedim ama en son relactaz aldim inan keske en basta alsaymisim dedim. hemen etkisini gosterdi kisa surede kurtulduk gaz dan
Baloglusunannesi Gazzzzz 😱😱 bizede nurse hurveys iyi geldi bir çok damlanın ardında birde zeytin yağı verdim oğluma ikisi rahatlattı bizi, öneririm zeytin yağını doktorlarda öneriyor 1 cay kaşığı verebilirsin.
Baloglusunannesi Kaktuskadin mama veriyormuydun? B3n arada mama içine katıp veriyordum arada şu içine katıyordum. Cok-da iyi gelmişti düzenli olarak uzun süre kullandım hatta bi ara vermedim o gün yapamadı ve çok ağladı:( bugün bi dene zeytin yagini
Deletedmom110 Kaktuskadin bu hareketi bende tavsiye ederim. Youtubeda Ayşe Öner’in masajıyla baya gaz çıkarıyoruz. Bu harekette biraz daha itiliyo bacaklar
Drysmsn Duruuuuuu bizde aldık ama benim bebeğim kullanamadı yutamadı kuru bisey galiba bogulacakti nerdeyse