Eshuma Kızım 2 yaşında 21 aylıkken yürümeye başladı sol ayağını normal atarken sağ ayağını içe doğru yan basarak atıyor. Böyle bir durum yaşayan oldumu nasıl bir ayakkabı almalıyım
1kz1ogln_ Eshuma benim kızımda öyleydi geceleri ağlamaya ayağım ağrıyor kaşınıyor demeye başladı ortapediye götürdüm meğerse düz tabanmis evde bile ortapedik ayakkabı giydirin dedi doktor ortapedik ayakkabı alıyoruz
Balkiz32 Eshuma merhaba kızınızın durumu düzeldimi bizde benzer bisey yasıyoruz da doktora gıttımızmı Eshuma
Hemsire25 Benim kızımda 16 aylık . 10 aylıkken başladı yürümeye . Sol taraf içe basıyor doktor erken yürümeye başladığı için olabilir dedi . Güneş görsün bol bol dedi düzelir inşallah