Merhaba 0-6 aylık bebekler için anne sütü ile destekleye bileceğim mama çesiti hangisidir
Ayrıca kolik bebek çok gaz sancısı yaşıyoruz
SMA aldık çok yaz yaptı
HİPP aldık doyurmadı
Bide aptamil deneyelim dedim de onlarında çeşitleri var mı
Yoksa başka memnun kaldığınız mamalar var mı