Hayatannesi cnm benim tüm eşyaları dahil herşeyi mevcut hiçbir sıkıntısı yok çantası falan dahil sürüşü falan çok rahat öyle hantal bir araba değil kesinlikle ben çok araştırarak almıştım ama oğlum nedense yatmayı sevmedi bir türlü her çocuk araba sevmiyor şimdi katlayıp kaldırdım herşeyiyle odasında öylece duruyor kesinlikle kötü beğenmediğim için falan satmıyorum eğer bir sıkıntı olursa bile yazabilirsin cnm benm bana için rahat olsun