Bugün alışverişe çıktık daha avm den içeri adım attık hemen karşımıza park çıktı biraz oynattık zamanımız kısıtlı olduğu için sonra yine getiricez dedik ama inat etti hiç abartısız 15 20 dakika tek bir adım atmadan aynı yerde durdu kızım ne diller döktük olmadı müdahale de etmek istemedik çünkü gönlü olsun zorla goturmeyelim istedik ne yaptıysak ağzını bile açmadan orda bekledi mecbur kaldık babası kucakladı babasına neler yaptı adamda öyle sabır varmış gerçekten ben olsam hadi git der bırakırdım baktık ki sakinlesmiyor giderek artıyor çok korktum hiç böyle yapmamıştı bildiğiniz sinir krizi geçiriyor hızla arabaya götürdük bindirdik konuşmaya çalışıyoruz kendini atıyor koşmaya çalışıyor dediğini diyip duruyor sürekli arka arkaya ikimizde sakinlestiremedik ben ağlamaya başladım ne oluyor ya çocuk kriz geçiriyor diye eşim artık sinirlenmeye başladı sesini yukselttikce yükseltti ama hiç kızıma bağırmış değildir ilk defa o da çok sinirlendi hem üzüldü o yüzden bağırdı yaklaşık 2 saat bekledik sakinlesmesini ağlamaktan artık kusmaya başladı nefesi gitti en son babası dondurma aldı geldi öyle biraz gönlü oldu alışveriş yapmadık gittik parka oynattık babasida bende çok üzüldük böyle olduğu için hiç yapmadığı bişey 😢