SuPerisiiii kızlar hepinize merhaba ,adetim 5 gündür gecikiyor. ama şehir dışına geldim hava değişimi vs diyorlar. böyle bir durum söz konusu olabilir mi? yoksa huniyi takmaya başlayayım mı ben de? kızım 1,5 yaşında🙄
Karadenizkizi53 SuPerisiiii şimdi biz bunu nasıl bilebiliriz hamile değilsin deriz hamile çıkarsın hamilesin deriz hamile çıkmazsın test yapsan daha garanti değil mi
SuPerisiiii Karadenizkizi53 ya elbette öyle. sadece başına böyle bişey gelen var mı diye öğrenmeye çalışıyorum. ne bilim hava değişimi sonucu adeti geciken veya doğumdan sonra bu kadar gecikme normal mi diye öğrenmek istedim
SuPerisiiii sadeturkvatandasi eşim korunuyor aslında ama bu yöntem sonucu hamile kalan da çok olunca bi korkmadım değil
sadeturkvatandasi SuPerisiiii geri çekilmeyi diyorsanız o bi korunma yöntemi değil, zevk suyundan bile hamile kalınıyor.
sadeturkvatandasi SuPerisiiii o zaman çok düşük bir ihtimal hamile olmanız ama burda iki korunma yöntemiyle de korunup hamile kalan var o yüzden ihtimal fifty fifty hala😅🙊
SuPerisiiii sadeturkvatandasi allahım hayırlısını nasip etsin inşallah ya. bişey diyip günaha da girmek istemiyorum