Gozdenes48 tek çare zaman. 4.ay’ın son günü bıçak gibi kesildi, bi baktım kendi kendine gaz çıkarmaya başladı. O kadar zor ki; sanıyorsunuz ki hiç geçmeyecek. Kimyonu bile 1.ayda direkt içirdim. Birine iyi gelen gaz ilacı size işe yaramaz gelebiliyor. Tek çare banyo yaptırmak. Banyoda çıkardığı gaz size kâr.