Yigitalp2 https://r.resimlink.com/tpHWOG7gRZ-0.jpg. Bu uyuz mu ogluminn poposunda dünden beri böyle seyler çıkmaya başladı
Zeynepalya_ve_annesi Yigitalp2 hyr atopik dermatit gibi duruyor islak kalmasın guzelce kremleyin hametan veya.bepanthen sürün
Birkucukkelebek Yigitalp2 çok uğraştık malesef doktorların verdiği krem hiçbir işe yaramadı. Sonra eczacı bi arkadaşım tarif verdi kendimiz yaptık kremi o krem sayesinde kurtulduk bir haftada. Öncesinde 1 ay uğraşmıştık hiç azalmamıştı bile. Onun dışında kremi sürdüğümüz süre boyunca her kıyafetten 2 adet ayırdık diğerlerini hiç dolaptan çıkarmadık. O 2 çeşit kıyafeti dönüşümlü olarak yüksek sıcaklıkta yıkayarak giydik bir hafta boyunca. Nevresimleri 2 günde bir yıkayıp kurutma makinesinde kuruttum. Benim bebeğimde daha çok yaygındı vücudunda. Evde hepimize de bulaştı. Sizde lezyon olmasa bile ilaç kullanmanız şart. Çünkü bulaştıktan 2 ay sonra ilk lezyonlar ortaya çıkıyor.
Birkucukkelebek Yigitalp2 doktorun verdiği Wilkinson. Bizim kendi hazırladığımız ve uyuzu geçiren saf vazelin, kükürt, nane ve lavanta yağı kendi kremimize bir de ardıç katranı yağı kullandık. Bebeğe katran yağsız olanı sürdük.
Hilalkus Yigitalp2 benim bebeğimde de aynısı olmuştu vajınal bölgede alerjı sandım doktor pişik dedi krem verdi kısmen daha iyi ama ara ars çıkıyor geçiyor
Fatos-1 Yigitalp2 benim bebeğimde de ara ara çıkıyor krem sürüyorum geçiyor sonra yeniden oluyor bezden dolayı sıcaktan havalandırın bol bol hemen uyuz olduğunu düşünüp burada ki tarifleri uygulamayon bence doktora danışın
Yigitalp2 Fatos-1 hayır herhangi birşey denemedim zaten kaşınmiyor çok şükür bekliyorum yayilirsa götüreceğim inşallah uyuz değildir çok üzüldüm sabahtan beri
Asya288 Yigitalp2 içini rahat tut uyuza benzemiyor uyuz değil kesinlikle bence bepanthol felan sürebilirsin birde orayı çok ıslak tutmamaya çalış bence