avokadosever Ya hanımlar oğlum 8 aylık olcak bir türlü içime sinen bir şey bulamıyorum sanki hep kızlara çalışmışlar 😀 aldığınız önerdiğiniz bir yer var mı ?
NaimeYilmaz avokadosever Happymom listesinde kız-erkek karışık ama baya bir şeyler vardı, belki işinize yarar. 💜 https://ty.gl/agl6acpmch
sarmaliklahana avokadosever aaaaaa bende ne güzel seyler görüyorum erkekler için resmen ceşit cogaltmışlar dıyorum 😄kızım var benım de. Lc waikiki de trendyolda cok güzel salopet ler tulumu takımlar gömlek pantolon alt üst takım cok var hemde cok güzeller 🤭🥳🤩
avokadosever sarmaliklahana ay yok ya kız işleri ne gÜzel cicili bicili 😍bütün gün gezdim yok netten bakmaya karar verdim ya eşofman gibi ya gömlek kolu kısa 🤣bakayım bir bunlarada
sarmaliklahana avokadosever kızlara tabii herzaman cesit fazla ama ben bile bazen erkek reyonundan alıyorum hahahahha 😄😆 zıbın aldım şort aldım pijama aldım
avokadosever sarmaliklahana ya onlar bool ben böyle ağır abi şeyler istiyorm galiba benim beklentim fazla 8 aylık bebe için 😂😂😂