Kızlar merhaba, yarın için şehir dışından arkadaşlar gelecekler dışarıda buluşmayı teklif ettiler sağolsınlar :) çoçuklusun hiç evde hazırlık vs yapma hem hava almiş olursnuz bebekle dediler şimdi eşim oruç tutuyor yarın ben eve gelene kadar 6-7 olur akşamdan birşey hazırlasam da eve gelince ısıtsam diyorum da neler yapayım sizce çorba yapcm ortaya barbunya yapayım birde sizce ne olablir hani