Metehan09 süt arttırmak maksadyla sağacaksamız emzirdilten hemen sonra. Ama biriktirme maksadınız varsa emzirme durumunuza göre değişir.
Sütü oda sıcaklığında 3 saat bekletebilirsiniz. Bu süreçte içirmeyecekseniz dolaba koymalısınız. Ama ağzını kapatın. Niye kapatmıyorsunuz ki