10 gün önce sezeryan oldum düne kadar her sey normaldi dün dikişlerin bir kısmında kızarıklık fark ettim ve akıntı da gelmisti doktorumu aradım batikon sürüp o kısmı kapatmamı soyledi. Basina boyle bisey gelen var mi yarin muayneye cagirdi korkuyorum