cahillesohbetikestim merhaba evet hatırladığınız için teşekkür ederim 🥰 kaynım aslında kendisi, eşimle ve diğer erkek kardeşleriyle %100 uyum vardı zaten. İlk eşimden nakil oldu, olumlu giderken maalesef aşamadı. 2. Sinde yazmıştım foruma. Süreç kısa olduğu için ve analizler uzın süreceği için kordon kanına sıcak bakmadılar. Nasıl olsa uyumlu 2 kişi var diye. Bugünlerde tekrar nakil olacak inşallah, duanıza talibim🙏🏻