Kızlar spiral taktıralı 3 ay oldu.taktırdığımdan beri adet öncesi veya sonrası ara kanamalarım oluyordu az az belim ağrıyordu .kaydı heralde diye doktora gittim .enfeksiyon var ondan kaynaklı kanama olabilir dedi .emzirdiğim için antibiyotik veremedi.fitil yazdı kanamam tekrar başlamıştı .azdı fitilden sonra bildiğin adet kanamasına döndü 15 gün kullan dedi .acaba fitilden dolayımı çoğaldı bilmiyorum tekrarlı gitsem yoksa kullandıktan sonramı gitsem