Merhabalar,
ek gıdaya geçeli 1 hafta oluyor. Sadece sabah emzirdikten sonraki öğünde ek gıda veriyorum, o öğünde de azalmasın diye sütümü sağıyırum. Sonraki öğünlerde emzirmeye devam ediyorum. Ama her sağımda bir önceki günden 5 ml eksik oluyor sütüm. Acaba sütüm azalıyor mu yoksa denk mi geldi bilemedim. Bu durumu yaşayan var mı? Bu kadar çabuk azalır mı süt?