Kızlar merhaba. İzmirde oturuyoruz ve bugün maç oynanacakmış galatasarayım. Eşim çok gitmek istiyordu ama bilet bulamadı. Bende ona hest yapıp bilet bulmaya çalışıyorum. Eşlerinden bilet alıp gitmeyecek olan yada bilet için yardımcı olacak olan olursa süper olur. Bebeğimiz doğduğundan beri evde çok iyi gelecek ona. Yardımlarınızı bekliyorum🥰🥰🥰