Kocabebek eğer esmer bir bebekse olabiliyor ama yine de hormon testi yapılması şart. Kızımında bacaklarında ve kollarında yer yer oluyordu böyle tüylenme. Endokrin doktoru esmer olduğu için normal olduğunu ama genital bölgede ya da kol altında bu tüylenme olsaydı ileri tetkik yapmamız gerekirdi demişti