Arkadaşlar dogum yapalı 2 ay oldu tam sezeryan doğum oldu geçen gün de oldu ama hemen geçti bugün yaklaşık saat 3 ten beri kasiklarim agriyo sanki şiddeti de artiyo gibi bacaklarima belime vuruyo acaba adet mi olacağım ki hamilelik ten önce adet lerim ilk 3 gün çok şiddetli olurdu baska biseyden kaynaklı da olabilir mi