Türkiye gibi az gelişmiş ülkelerde çocuk sadece annenin maalesef. Ebeveynliğin ortak olduğu eğitim seviyesi yüksek ailelerde bile çok çok az..
hepimiz çocuğumuzu çok seviyoruz canımızı veririz hiç düşünmeden ama kim istemez hayatından 1 günü kendine ayırmayı. Bunun lüks olması insanı üzer hale getiriyor işte. O her şeyi kadına yıkan erkek zihniyetleri yerin dibine batsın artık. Hele de Kadının desteklediği o eril zihniyetler.. kaynanalar,söz de annneler,sözde evlendiğimiz o başlarda gözümüzün içine bakan ama çocuk olduktan sonra evden kaçacak fırsat kollayan o hayat arkadaşları..
annelik serüveninde bizi yoran,kıran,üzen yalnızlaştıran herkes.