Hayatsarkis Bim in agu baby bebek bezini yeni gördüm Önceden var mıydı Kullanan varmı??? Memnun musunuz
Esra-muhammed Hayatsarkis canım ben Bim de çalışıyorum o ürün BİM’in ürünü deil e bebek diye biliyorum ama gerçi şimdi ben izindeyim ama Jenny wily di BİM’in kendi ürünü
Hayatsarkis Anladım ben Jenny will i kullanıyordum pahalı olunca bıraktım. Kupon vs kovalayıp başka aldım. Şimdi tanesi 1 1.5 tl yazınca merak ettim