Meovvmeovv Anneler merhaba, kızıma wee baby nin emziğini aldım damaklı ama tutmuyor öğürüyor sürekli. Avent alayım dedim, deneyimlerinize göre tutar mı? Damaklı mı? Bebekler seviyor mu?
Busraata Meovvmeovv Tek onu tuttu 18aydir avent kullaniyoruz weenin kalitesine guvenemedigimden bir kere denedim çöpe attım
Beyzacar1 Meovvmeovv Merhaba benim bebeğime avent, wee baby, dr. brawn, bibs, oioi hatta bakkal emziği bile aldık hiçbirini tutmadi bir tek Chicco tuttu şuanda emziksiz uyumuyor durmuyor. Sizde Chicco deneyin derim.
snyck Meovvmeovv damakli degil biz uzun süredir avent kullaniyoruz sonra idareten büyüdü artik diyip wee damaklı aldım çok yadirgadi ağladı istemedi emerken değişik cak cuk sesler cikiyordu tekrar almak zorunda kaldim avent soft avent air çok guzel emzikler
Ayazzmomms Meovvmeovv benım bebeğim 6. Ayında emzık aldı ve avent aldı sadece damaksız emzık hem tersıne hem düzüne verıyorum gelısı güzel ağzına 😂
Meovvmeovv Busraata benim çevrem hep wee kullandı ya ama bebeğim öğürüyor çok :( mecbur avent yada farklı bir emzik deneyeceğim. Peki avent damaklı mı? Sanıyorum ki belki damaklı diye öğürüyordur. Çünkü biberon emziğinde aynı şeyi yapmıyo
Meovvmeovv Beyzacar1 şimd ebebeğe doğru yola çıkıyorum onu da inceleyeyim tutana kadar deniycem napalım 🥹🥹
arikinannnesi emziğin kalitelisi ucuzu falani filanı yok tutan bebek tutuyor,tutmayan kendini de parçalasan tutmaz.anne veya baba ikisinden bir emzik emdiyse tutar beni mesela 12 yeğenim var hiçbiri tutmadı ama benim kızım 1 aylıktan beri sadece uyurken emzikle uyur.avent kullandık yenidoğan o küçük geldi ikili avent emzik vardı onları tutmadı mesel ve yaptıysam weebaby almıştım tamamen rengin sevip almıştım bir akşam çıkardom dur deneyeyim dedim tuttu ve çok seviyor. umarım tutar bebişiniz.
Beyzacar1 Meovvmeovv resim eklemeye çalıştım ama ekleyemedim, ikili oluyor biri mavi biri beyaz olandan bizimki. Ebebek ve Chicconun kendi magazasindan bulabilirsiniz. Model Chicco physio comfort 2′li emzik.
Meovvmeovv Beyzacar1 evet gittim gördüm onu ama emin olamadım o emziğe avent aldım tuttu şükürler olsun 🥹
Metehan09 Arkadaşlar ben emzigi veriyorum en fazla 1 dk emiyor sonra çıkartıyor. Tutmadı mı oluyor başka emzik bakmalimiyim
Beyzacar1 Denizanasi92 merhaba Chicco physio comfort modeli ikili oluyor biri mavi biri beyaz olanından bizimki. Bebeğim 2 buçuk 3 aylıktı tutmaya başladı şuan 4 buçuk aylık emziksiz asla uyumuyor gün içinde de sürekli ağzında. Tavsiye ederim, kalite açısından da çok iyi olduğunu düşünüyorum😊
Yavrusuu Meovvmeovv damaksız canım almak istersen ben de var bak istersen 2 tane dolap uygulamasına koymuştum oğlum hiç emmedi sadece deneme amaçlı vermeye çalıştım almadı zaten
ssari1903 Meovvmeovv avent ultra airi tuttu birde tuttuktan sonra meme reddi olmaması için araştırın derim
ezgicomert Meovvmeovv philips ultra air gibi ucu olan emzik var e bebekte bende ordan aldım aynı uçları ve çok daha ucuz. Umarım almadan görürsünüz mesajı.. https://www.e-bebek.com/baby-plus-silikon-yalanci-emzik-5-18-ay-2li-p-byp-21002
Meovvmeovv ezgicomert ayy görmedim valla aventi aldım ama tuttu şükürler olsun parasına değen bi ürünmüş 🥹