Bensuuu1 Anneler 33 günlük anneyim normalde tatlıyla pek aram yoktur kahvaltıda bile reçel vs sürmem hep tuzlu şeyler genelde yerim ama bu aralar hep canım tatlı istiyor nutellalar reçeller emdiği için enerjim mi düştü yaşayan var mı bunu
basaksahinx Bensuuu1 valla 30 günlük ben aynı şekildeyim. Hamile iken de sıfır tatlı yemişimdir çok az normalde aram çok yoktur hep tatlı çekiypr canım ama tatlıyı kesmezsek emzirirken kilo verme olayı durur :(
Sudee96 Bensuuu1 çoğu annede oluyor emzirme döneminin başlarında bende tahin pekmez yiyordum habire süt verdiğimiz için oluyor her emzirmeden sonra bir bardak su içilmeli günde en az 3 litre o zaman bitiyor o olay benim 3. Aya kadar geçmedi bu arada
Arsima19 Bensuuu1 hamilelikte başladı tatlı düşkünlüğüm hiç sevmezdim hala devam ediyor lihusayken de hoşaflar yapıp içiyorum
Sifakusu Aynı ben tatlı yerken midem kalkardı hele şerbetli çikolatalı şeyler hiç sevmezdim lohusayken çok tatlı yemek isterdim. 1.5 sene oldu şimdi eskiye döndüm sütlaç yiyebilirsin hem çok güzel süt yapıyor