Mom52 Gecmis olsun🍀 bir yerde okumuştum bebekled soğuk veya sıcaktan hasta olmazlar ( terli bir şekilde soğuğa çıkmadığı sürece) ancak mikrobik bir durumdan hasta olabilirler. Örneğin siz gripsiniz o şekilde bebeğe bulasip hasta olabilir diye okumuştum.. bence bebeğinjzde enfeksiyon var ve nuks ediyor dışarı çıkmakla sanmiyorum olacağıni 🤷 isterseniz bı doktora gidip idrar,kan tahlili yaptırin 38 bence önemli bir ateş. Özel doktorum var sizin için sorabilirim mesaja cevap veriyor dışarı çıkmaktan mi yoksa vücudunda bir enfeksiyon mu vardır diye ?