Mira- mutlaka emzirin, bol bol emzirin. Allah korusun mastit falan olursunuz, ben oldum ileri düzey oldu hemde antibiyotik kullandım iki kutu çok ilerlediği takdirde süt kanallarını dahi ameliyatla alınıyor dedi doktor. Allah göstermesin, bence bir doktora gidin hemen boslamayin bolbolda emzirin.