Bussclk Melesss ben yapıyordum canım kızım da seviyordu şuan 10.5 aylık çok mama içmek istemiyor o yüzden Bayadır koymuyorum ama koyduğum zamanlarda güzel içiyordu canım
birmelekannesiiio Melesss mamaya koyulmuyor diye biliyorum ayrıca bebe bisküvisi verme bende o hatayı yaptım kabız gibi yaptı hemen bıraktım ve çok şekerli olduğu için önermiyorlar ama yinede sen bilirsin
Melesss Bussclk süpersiniz bende deneyeyim o zaman hiç olmazsa gece beslenmesini bırakabilir belki acıkmadığı için koyarsam🌸